Livrare
Verificați costul de livrare la operator
- La primirea comenzii trebuie să fie verificată de către cumpărător pentru completitudine, funcționalitate și absența pagubelor externe.
- Comanda va fi livrată la intrarea sau la poarta casei Cumpărătorului.
- Livrarea în Moldova este efectuată în termen de 3 zile lucrătoare.
Pickup:
Cumpărătorul poate să primească singur comanda. În funcție de localizarea mărfurilor, acest lucru se poate face la următoarele adrese:
Chișinău, str.Uzinelor,97
Orele de lucru:
Luni – Vineri: 09:00 - 18:00
Sîmbătă: 10:00 - 14:00
Toate informațiile necesare pot fi clarificate cu manager-consultant prin telefon:
+(373) 690 77 456
Modalități de plată:
Cumpărătorul poate plăti pentru comandă prin oricare dintre următoarele metode de plată:
- Numerar la primire. Cumpărătorul plătește comanda la primirea bunurilor de la transportator sau atunci când este auto-preluare la magazinul PlayPark.md
- Plata fără numerar. Persoana juridică client efectuează un transfer prin virament bancar (plată în avans 100%).
După plasarea comenzii, Cumpărătorul primește o factură la adresa de e-mail specificată.
Returnarea și schimb:
În caz de refuz, Cumpărătorul trebuie să returneze bunurile comandate la magazinul PlayPark.md pe cont propriu la adresa: Chișinău, str.Uzinelor,97
Cumpărătorul are dreptul să refuze bunurile comandate în orice moment înainte de a le primi sau după primirea bunurilor - în termen de 14 zile, fără a lua în considerare ziua cumpărării, prezentînd bonul de plată sau factura fiscală. De asemenea, în termen de 14 zile de la primirea comenzii, fără a lua în considerare ziua cumpărării, Clientul are dreptul de a efectua schimburi de bunuri calitative pentru mărfuri similare, dacă mărfurile specificate nu se potrivesc cumpărătorului în formă, dimensiune, stil, culoare sau configurație.
Pentru a returna bunurile, trebuie îndeplinite următoarele condiții:
- Bunurile pot fi acceptate de către Vînzător în termen de 14 zile de la momentul primirii efective a bunurilor de către Cumpărător.
- Produsul nu are urme de utilizare: zgîrieturi, chipsuri, scufe sau alte deteriorări; să nu fie încălcate proprietățile sale de consum.
- Echipamente salvate, etichete, instrucțiuni (dacă sunt atașate), marcajul fabricii și ambalare.
Dacă nu sunt îndeplinite condițiile enumerate mai sus, Vînzătorul își rezervă dreptul de a refuza să accepte mărfa.
În cazul unui litigiu Cumpărătorul va avea dreptul să solicite Agenției pentru Protecția Consumatorilor a Republicii Moldova (Agenția pentru Protecția Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei).
Adresa: Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78
Tel: 74-14-64
Email: consumator@apc.gov.md